BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 26, 2010

paintball competition

aduhai, asl la aku kna jugak terbabit, adus!! mama(miss rosnita) ni pon haish.. yg sir suhaimi pon samala haish... aku da la sorg2 ppuan, xda geng puan plak, haish.. malu seyh aku, mmg nk main tp tu la.. segan mak nok!! cmne nie? afiq ko tlg la cari lagi sorg kalu dpt ppuan pon ok! haish nk ajak si najib, dia plak xdpt dtg sbb no money, haih -.-" lgpon jauh, dia nk stay mane, kn? erm.. ksian plak kat syg aku, da ajak abgmie, dia ckp xnk sbb dekat sgt(jauh la maksudnye) lgpon sabtu dia kje, aish, ajak lela, dia pon ckp xbley,ade klas mmandu, ajak si did, haish, dia ade hal ngan futsal, ajak si shark, dia nk prertimbgkn dulu, erm.. senin da nk kna bg da form tuh,, haish da ngah bz ngan assmnt, sir plak sebuk ajak aku main, siap da kompromi ngan mama, aduis2 pening otak den,haish3 :(

0 comments: