BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 3, 2010

trip to tv3 n ou



tv3, tempat org minat nk bekerja bukan? hurm ape aku nk cerita yea? hari khamis, aku mula bangun pkul 9 pg, bangun2 jer najib hantar mesej, suruh bgun, happy aku dpt mesej dari dia, then aku duduk melengung jap, tgah pk ape yang aku nak wat seterusnya, mandi, iron shawl, bersiap2, then, tgu until nurul mesej ajak g breakfast ngan fariz, farid, farhan n syamil, hee... tp sbelum kuar mnx kebenaran eila nk pinjam camera dia, thanks sbb kasi pinjam, sampai jer depan guard nurul dtg amik naik kereta dia, then g mkn kat depan fitm, tgk2 dorg yg lain da abis mkn da.. haish.. aku pon amik la mknan duduk satu meja, dorg sebok bising pasl aku, haish2,, dah lpas mkn nasi grg td terseremapk ngan miss norhayati,n miss norzita, dorg dtg nk breakfast jugak, hehe,, miss cantik harini,



hehe.. dah mkn2.. kitorg pon gerak g depan pkp, sbb kami diberitahu untuk berkumpul dulu di depan pkp,tgk bdak degree da ramai tp bdak klas aku.. haish.. xramai pon, hya kami jer yg smpai dulu,ish3.. tp its ok just tgu,dlm 15 minit lpas tu baru razzi n others smpai tp wan ngan imran xsampai2 lg, pnat aku aku kol,, cith wat abis duit kredit aku jer..


masa dlm bus, si razzi sebok ag tgkap2 gmbr sama la ngan ngan bdak2 lain.. termasuk ngan bdak degree, ok stay dlm bus lebih kurang sejam, then sampai dekat depan one utama,miss azimah ckp boleyh jalan2 mkn or solat dulu, then pkul 2, kumpul depan mcd, aku ngan kawan-kawan po jalan la dalam ou tu, jalan-jalan, trun naik escalator, sambil2 tangkap gmbar, ye r, aku sorg jer ppuan dalam golongan lelaki tuh, kawan ppuan yg lain, entah ke mane dorang jalan pon xtaw, xper la, jln ngan kawan llki pon best jugak. hehe.. sbb dorg pon da biasa ngan aku..hehe thanks guys, ok back to the story, sampai dekat satu tempat kitorg berpecah wan,imran uthaya n aku, kitorg nk g mkn, yg lain nk g arked sbb nk main game, ok dah berpecah aku ngan wan, imran n uthaya pon g la jalan ngat kn nk cari food court, tp xjumpa, then wan decide yg kitorg mkn dekat kedai mamak bwah jambatan, da mkn sedap jugak! tp kjap jer la... huhu..abis jer mkn, byr then gerak, g kat mcd sbb jam pon da mnunjukkn pukul 1.20 ptg. ok da smpai dekat mcd, tersermpak ngan fariz, farid, farhan n zia also si syamil yg tgh mnyedap mkn macd.. heheh.. ape lagi mecelah la aku, pas nmpk frech fries.. heheh...sedap3!! lpak luar ngan sir suhaimi ngan puan marliza n miss azimah, then tangkap2 gmbr, pastu gerak nk g tv3, da sampai tv3, kna pakai sticker plawat, hehe.. da mcm rombongan sekolah jer.. hehe.. masa kitorg smpai depan seri pntas tu, kitorg nmpk bdak2 kptm yg dikhabarkn mnjadi tetamu untuk rancangan "wanita hari ini", hurm.. satu bas jugak lah.. sblm masuk tuh lpak ag depan seri pentas tgkap gmbr ramai2.. haha.. kelakar jugak la.. macam-macam perangai. aku pon da xlarat nk layan da kawan-kawan aku nie..

pastu masuk abg shah org dalam tv3 jd kitorg punya juru pandu dalam tv3 tuh, dia bwak kitaorg masuk office, then studio berita n lain-lain studio bg macam-macam rancangan under media prima, pas da jalan-jalan, berangan2 dlm studio guna kamera besar khas utk rakaman vdeo secara live, abg shah bwak kitorg g 3floor, sbb kitorg akan pergi melawat tempat kerja, org-org yg bekerja under multimedia interactive, n other multimedia sides. best jugak tgk office dorg..hehe.. sblum msuk tuh jumpa ngan ikhwan yabba-yabba. ala dj radio hot fm tuh.. hehe.. then baru kitorg msuk office gua.com. yg mane semua bnda yg berkaitan ngan online, dorg yg buat, xkira la editing ker ape,, tp more in editing vdeo. n wat iklan mcm montaj,n trailer.. hehe.. best jugak la.. yg lg best bila aku nmpk satu tetikus yg digunakan untuk 2 monitor! mmg style la,, hehe.. dah tye2, da smpat sentuh kerja dorg sikit, ok, kuar da,,sbb nk blik.. da abis da masa lawatan, pastu tgu plak kat situ, sbb bas xsampai ag. sambil tgu smbil tgkp gmbr ngan miss .. hehe.. ok da smpai bas, naik bas, then bila radio dlm bas tu dipasangkan ade plak sesi karaoke. bdak2 klas aku nie.. nyanyi sampai ujan., da la lebat plak tuh, aircond plak kuat.. mmg nk terkucil la aku dbuatnye. hahah.. tetibe tertido sbb letih sgt kaki hari ni.. tgk2.. da sampai unisel.. ujan jugak,, haish.. da nasib arini ujan..balk pon berkaki ayam sbb takut kasut tercabut haha..

ape2 pon mmg best walaupon aku xtaw ape aku da merepek! sorry yea


gaya macam nk g mnx kerja da

ramainye..

aku bersama kawan lelaki

wan nk tmbg berat tp 20posen xda.. haha








0 comments: