BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 26, 2010

PERKATAAN "DE"

ahahah.. kelakar la.. nie semua terjadi disebabkan influence kawan-kawan kelas aku, mula-mula yg ckp "de" nie si razzi, aku mcm pelik jer.. aku tye dia ko ni knape? asyik de,de? then aku terus jawab, hah! aku taw, ni mesti sbb ko tgk cerita adnan sempit kn??? kn? pastu semua pakat gelak, hehe.. kalak then terus si daus plak yg guna.. bersambung-sambung jer bdak-bdak klas guna ayat tuh, ahhaha,,, klaka.. then semalam, lpas aku publish jer status aku nye kpala terhantuk tuh, terus timbul ayat de, ahaha.. bongok gile, siap buat status yg aku asyik guna ayt de, sbb aku sendiri pon xphm knape aku guna ayt tuh, hahha... ramai plak yg komen, ahhaha... yang si afiq ckp klaka, yg si daus palk da pening2 ngan aku, eila pon sama, ahhaha.. najib pon same la.. asyik gelak jer.. haish3 xphm2.. dari buhsan smpai tergelak2 aku dibuat diorg semua aduyai!! nie la kawan2, time gelak bagai xingat dunia hahah.. :))

0 comments: