BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 5, 2011

Yeay percubaan pertama siap

yeay Banner untuk Header blog aku sudah siap! yeay. ini baru permulaan bagi aku untuk menjadi kreatif. yelah aku mana ada guna adobe photoshop aku just guna Paint jer, alah software untuk melukis-lukis dekat dalam accessories tuh. haha. then yg gambar aku tuh dulu masa final project kitorang nak buat icon untuk video, so aku guna je benda yang da ada, nasib baik aku simpan, lepas tuh aku bagi gambar tu kasi cerah sikit, aku edit dekat photoscape. pastu paste masuk paint. then taip text. kemudian dah siap! HAHA

5 comments:

chanana said...

ur banner macam banner i... =D
nice trying babe!

najat said...

ouh yeker? HAHA. i tak perasan pon i main buat jer yunk :)

Chapit Zulkefli said...

dah pandai dahh. bagus2 :D

najat said...

abg: HAHA. ala gebang2 jer tak guna photoshop pon. cd ada kat mmbe

Chapit Zulkefli said...

adehhh :3