BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 27, 2011

masalah masalah

assalamualaikum

pagi korang! :) aku sebenarnye baru je habis bengang pasal laptop acer aku nie. semalam pagi-pagi dah buat hal, tetibe jer laptop aku punya system bapak la lembap giler. aku pulak asyik main tekan butang on off tu. adeh,

mana taknya, da lembap sangat nak process, aku click satu icon, lepas tu terus "NOT RESPONDING"
naik bengang jer aku, kalau korang bengang tak? off course la sama kan? sumpah semalam aku rasa macam nak  menangis jer, nak hempuk laptop ni pun ada, sudahlah sebelum kejadian laptop ni, masalah tentang celcom buat hal tetibe jer "NETWORK BUSY" kejadahnye, line penuh tapi tak boleh call.

semuanya nak kasi bengang aku jer. nasiblah aku ni sabar, cuba la sabar walaupun tak sabar mana la kan. =.=" adeh, bukan apa, aku punya file dekat drive c ni takdalah banyak sangat macam korang, (yeker?) haha, aku punya file banyak dekat drive d dengan dalam external jer, yelah banyak bendalah macam korang, nak letak movie lah, korean drama lah, lagu lah, assigment lah, project lah, gambar bagai. hah tak ker banyak tu? banyak kan? (angkat kening-kening wink wink ( ^-^ )

tapi tu la kan, kalau nak ada problem dekat laptop ni, memang dia adalah. tak boleh nak buat pape, kena jugak face masalah ni. macam aku terus uninstall software yang tak pakai, macam mozilla firefox, aku bukan pakai pun, lepas tu aku uninstall karpersky aku, sebab software nie la yang cuba merosakkan ketenteraman aku semalam, memang la pakai karpersky bagus, tapi bila dah jadi benda macamni, kau tak bengang ke?

last last aku install avg jer. senang. nanti-nantilah aku install karpersky balik. okay lah penat sudah menaip entry ni, lagipun aku nak mandi ni, hehe, yelah mana taknye pagi-pagi aku da menatap laptop nie sampai la sekarang pukul 11.43 pagi hah baru teringat nak pergi mandi. HAHA najat najat tak elok tak elok.  =.="

okaylah bye.

0 comments: