BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 20, 2011

SERIUS!

tadi masa tengah bosan-bosan pergilah click Drive D, then tengok folder adobe then tengok gambar kawan-kawan yang riang ria bersama, sekarang da takda kawan-kawan nak ajak lepak sembang gossip then jadi perangai gila-gila, hidup jadi bosan kot. SERIUS BOSAN TAHAP GABAN!

at the end, aku tak tahan sangat dengan keinginan nak memiliki DSLR camera, aku cakap dekat Abangmie

aku: Adik nak camera!
abangmie: huh??
aku: adik nak DSLR la abangmie. nak tangkap gambar!
abangmie: nanti-nanti la abang beli, la ni pi la pinjam dulu.
aku: hurm.. *** sigh sedih (-,-")
abangmie: dah kol abang ejan ke tanya dia bawak handycam ke tak?
aku: belum. nanti la adik tanya. (mood sedih)

seriously aku nak sangat ada DSLR sendiri. seriously weyh! nak NIKON DSLR 3100,

tak boleh jadi ni. aku mesti kumpul duit then buy this DSLR 3100.















tak pun aku nak Canon powershot SX 30 IS

yang murah sikit. 
















p/s: ada sesiapa tak nak kasi aku free of charge? confirm la takda kan? haha

2 comments:

Jeely jelly said...

aku ade nikon tu.. nak ? haha

najat said...

tak nak nikon kau! aku nk beli sendiri