BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 27, 2011

CONTEST SWEET COUPLE YANG PALING COOL DAN COMEL.

HAHA.. bongok ni,, aku rasa macam nak tergelak jer tapi teringin HAHA okay cik jelly cakap contest ni dianjurkan oleh blogger DEKCIK, so aku nak tunjuk sikit muka tuan punye organizer contest nie cheng ce cheng!


 inilah tuan punya contest bersama pujaan hati hehe sweet an??? HAHA 



sekarang giliran aku pulak yang tunjukkan gambar 


ini dia gambar gila plus bajet comel and cool aku Najat Si kurus bersama Najib Si Hitam Manis melecas cas cas! HAHA

anyway, aku just nak bagitahu, aku ni gila orangnya, kadang tuh hypertalktive, maksudnya if da bercakap memang tak reti nak berhenti, si hitam ni pulak, if aku da banyak bercakap dia suka buat aku marah, dia cakap dia suka tengok aku marah. menggong betul. HAHA.

dalam setiap hubungan mesti ada pasang surut kan? kejap baik kejap gaduh, macam gitulah. HAHAH. baru meriah rite? hee

tarikh tutup :

24 feb - 31 march 2011

5 orang saya nak tag:


  1. miss eila
  2. cik honeybee
  3. eiraahisham
  4. izzy zara
  5. anisneez

0 comments: