BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 29, 2011

5 Rencah 5 rasa

Assalamualaikum! and Good Morning yaww

 pelikkan aku happy tetiba jer. HAHA. Hari ni aku bangun awal kot, awal ker Najat?? tak jugak. HAHA, then bangun-bangun dok termenung kejap, tetiba bunyi satu panggilan telefon. teka siapa? HAHA. wow Najib sihitam manis lah! HAHA. aku pelik jer,, awal pulak dia bangun hari ni, then dia bagi tahu yang dia ada kerja nak buat hari ni, thats why lah dia bangun awal. okay dah habis bercakap dengan dia aku pergilah bersiram, FUHH! sejuk doe! HAHA. fresh gila~ lepas itu siap-siap breakfast makan Koko Krunch dengan air susu, sudah mengenyangkan, alhamdulillah. :)

anyway aku bukan nak cerita bab ni sebenarnye, aku nak cerita korang-korang ada tak tengok rancangan "5 Recah 5 Rasa" dekat TV3? ada tak? HAHA. chef tu apa ke namanya, hah! dah ingat Chef Jason, dia masak cepat gila, dalam masa satu jam dia boleh masak 5 masakan, hebat kan macam mak aku, HAHA. aku tengok dia masak pon dah terliur aku tahu, lapar je rasa macam nak masuk dalam tv tu jer. HAHA



memang gilalah kalau boleh masuk tv kan? HAHA.korang jangan nak try pulak, nanti mati pulak kena shock dek electricity. HAHA so don't try it at home! tapi dia "Rock gila" dah guna pakai barang barang masak tu dia main tauk jer dekat dalam sink, HAHA. bunyi ketuk ketak.

0 comments: