BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 28, 2011

patah?

what???
almari baju patah sudah, huhu.. habis bersepah baju-baju yang aku simpan dalam almari ni. ish ish..
apalah, mahu tak roboh almari aku ni, baju aku banyak sangat, aku kira-kira baju kurung aku ada 31 pasang haha.. almari aku tuh biasa sajalah. almari kain guni. huhu mana aku nak letak baju-baju aku ni? haih

hah tadi baru jer sudah lipat balik baju-baju aku,penat mak nok! habis jer lipat kain aku terus mesej Abangmie

aku : abangmie almari baju adik da patah.
abangmie : almari yang mana? kat rumah ka?
aku : haah almari kat rumah shah alam lah.
abangmie : takpalah nanti abang beli lain.
aku : tapi abangmie beli yang macam adik habaq aritu taw?
abangmie : ok.

then nak kena tunggu jer bila boleh dapat almari baru : )       

0 comments: