BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 27, 2011

I'M GALD

1stly aku nak cakap "alhamdulillah" dan "thank you Allah"sebab lancarkan hari aku hari ini.

2nd, aku nak cakap YEAY! aku happy sebab da settlekan pendaftaran MUET hari ini.

3rd, aku cakap ribuan terima kasih tak terhingga kepada makcik-makcik yang jaga kaunter BSN pagi ini.

4th, aku nak cakap thanks to owner restoran Aliff Firdaus dekat batang berjuntai a.k.a BB, sebab kasi aku dengan amoy(hafizah azizan) online dekat situ :)

5th, aku nak ucapkan thanks to mior boyfie amoy sudi tolong hantar aku dengan amoy pergi BSN dengan Aliff firdaus then hantar aku balik sampai hostel.

6th, aku nak ucapkan ribuan terima kasih dan ucapan "AKU SAYANG KAU LEBIH"dekat echaa hisham sebab dengan secara tak sengajanye kau mesej aku pepagi say morning dan buat aku terkejut bangun dan terfikir apa yang aku kena buat hari ini.

7th, aku nak ucapkan thanks untuk kakak senior amoy sebab bagitahu information yang tak terhingga ini dekat kitaorang semalam. thanks yea akak. :)

8th, thanks to kakak yang kerja kat admin Faculty education and science library sebab sudi jadi reference kitorang tentang muet ni. :)

9th, pujian dan kenyataan TERIMA KASIH yang tak terhingga aku nak ucapkan kepada HAFIZAH BINTI AZIZAN, sebab sudi dan bersama-sama dengan aku untuk ambil peperiksaan MUET untuk tahun ini, (walaupun last-last minute mak hang tak bagi hang ambil MUET dekat luar) hahah SAYANG KAU LEBIH-LEBIHLAH AMOY! :)

10th, kepada kedua-dua abang aku, abang mie dengan ijam, thanks atas support dan information juga kewangan yang telah anda hulurkan, ADIK SAYANG ABANG-ABANG ADIK :)

11th, tak lupa juga buat Mr.N, sebab sanggup susah payah mesej member dia tanya pasal MUET ini untuk aku,walaupun kita gaduh dari semalam, "I TAK LUPA U" sayang u dear :)


p/s: thanks for everyone okay :)

0 comments: