BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 1, 2011




2011 dah datang hari ini, 1.1.2011, HAPPY NEW YEAR! boom boom boom (gimik bunyi bunga api)

new year semalam mesti best kan korang? sambut kat mane jer? klcc? datarn merdeka? penang port? mane2 lagi? huhu.. best lah dapat kuar kn? aku terperuk jer dalam bilik huhu. tak kuar g mane pon. yelah, macam bagi pulak abg aku keluar malam-malam. haih. risau2 kan2, abang sayang adik kan?


okay,okay, sekarang, aku nak cakap pasal benda-benda ini, 2010 banyak benda yang berlaku dekat aku, pahit masam manis kelat semua ade, hahah.. macam-macam jadi, perangai gila, jiwa kacau,otak jadi weng, haih.. banyak kn? hehe.. dah nama pun cukup steahun berlalu, mahu tak banyak benda jadi, korang mesti banyak cerita kn? aku banyak cerita tapi tak tahu nak cerita macam mane, so aku ringkaskan macam ini. hehe okay kot noh?

anyway, dalam aku cerita-cerita ni, aku nak la mintak maaf pada semua, andai kata sepanjang tahun 2010, aku ada terlajak cakap ke, terkasar bahasa ke,terkerek ke, ape-apelah kan, aku minta maaf yea! hehe


p/s: aku nak buka buku baru! buka buku baru lah! haha
okay nak kongsi sikit apa yang aku dapat sepanjang 2010.

0 comments: