BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

lets make a deal!


marah, marah, marah, gaduh, gaduh, gaduh, bebel, bebel, bebel, arghhh!! selalu tak korang macamni? ker aku jer? haha.. biasalah, itu lah perangai aku bila dengan Mr. N, dia selalu jadi mangsa aku, adoi, poor my man in black, sorry syg, but i am loving u so much no doubt<3<3<3


lepas da cakap macam tuh dekat dia, da okay, kitorang bet,

aku : okay lets make a deal


Mr.N: okay, deal! apa yang u nak kasi if i fulfill deal ni?

Aku: erm tunggu u fulfill dulu deal ni okay, janji yea deal, mesti ingat yea!

Mr.N: okay janji, azam dengan abang jadi saksi! weh korang jadi saksi yea aku bet ngan najat!

Aku: hahaha.. okay! haha, haritu u kalah bet ngan i! u kena fulfill jugak okay!

Mr. N: okay! i fulfill kn!

Aku: set?

Mr.N: set!



agak-agak korang tau apa yang aku dengan Mr.N bet? haha.. rahsia! so sekarang aku tinggal tunggu jer harinya! deal no deal? kita tunggu sama-sama okay!

p/s: Mr.N, i'll be waiting for the moment of our deal accomplish!

0 comments: