BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 14, 2010

hari demi hari

bermula dari malam ahad..kemudian bersambung ke hari isnin..lalu berkait dengan hari selasa.. seterusnya hari ini, hari rabu... 4 hari berturut-trut aku menjadi burung hantu yang berjaga di malam hari yang hening... mataku tidak terasa penat..badanku tidak terasa letih..dengan berbekalkan botol air masak dan biskut-biskut "HWA TAI" aku terduduk di atas kerusi.. di hadapan meja belajarku.. sambil jari jemariku menekan papan kekunci komputer riba yang kini menjadi hak milik sementaraku..lalu menyambungkerja - kerja yang diamanahkan kepadaku oleh temanku itu, samada teliti atau tidak dapat aku nyatakan kerana mataku hanya tertumpu pada skrin komputer riba..dengan menggunakan cahaya dari lampu yang disambungkan terus pada lubang usb komputer ini.. aku dengan sedaya upaya menyiapkan kerja ini.. rancangan televisyen yang mempunyai 3 bahagian, ditambah pula dengan 2 iklan yang berbeza, menjadi pilihan temanku. Pelbagai masalah yang timbul, setelah video rakaman itu siap di ubah,dimana aku terpaksa membuat kerja ini semula menggunakan perisian yang berbeza dari perisian yang mula-mula aku guna.. tapi alhamdulillah siap..

0 comments: