BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 24, 2010

salah aku?

salah aku? ye aku ngaku aku salah, tp pernah ker slama ni aku marah teruk2 kecuali hari senin baru nie, bentak2, hempas-hempas. yes itu la aku kalu betul-betul marah, sbb aku da tak tahan, aku bukan sape-sape, and aku bukan jenis diam mcm tuh jer.. sbb aku xkan diam, mulut aku akan bising, bukan nk mnx apa-apa, cuma nk mnx phm la org yg da bersihkn rumah, itu jer, terasa sampai tulang hitam, ok aku taw, mmg mnyakitkan, tapi itulah kebenarannya, aku taw kalu kita nk org respect kita kita kna blajar respect org, mula-mula, boley la aku ikut jer rentak ko but at the same time pk la same, jgn ingat dengan kuarkan knyataan respect org atau x, means aku mnx ko respect aku, aku xda mnx pon, tp ko da besar,lgpon ko perempuan n masing2 perempuan tahu jga kebersihan, dulu aku ckp baik-baik ade ko amik port?? ade? xda kn, mula-mula aku mmg xkesah lg, sbb aku baru knal ko, aku ngat ko tahu tanggungjawab ko, xkan la tgu org marah baru ko nk terasa? lagipon aku mmg da diajar, and dats y, mak aku bising,bukak speaker dia kalu dia tgk umah berselerak n tinggal barang xbasuh. lg2 nasi! mmg da sah-sah aku tempah telinga baru, mau tercabut dek telinga bila dgr mak mmbebel, aku taw mak ko xpernah maki ko, tapi aku xda pon maki ko kn? aku marah kot, kalu betoi aku maki, mestinye aku ckp mencarut-carut, masalhnye xda kn? bukannye aku xikhlas nk wat kerja umah, aku ikhlas cuma nk ko ingat smpai bila ko nk tgal benda2 tuh smpai habis sem baru nk buang n clear rumah?? macm tuh? sorry la dats nt my type, aku mmg kasar orgnye n kadang2 xberlapik kalu bercakap, tp aku still ckp baik ngan ko kn? aku siap mnx maaf ngan ko,, ko nk aku mnx maaf cmne? wat press conference?

ok aku mintak maaflah, sbb ko da terasa giler ngan aku, n kawan-kawan yg lain, thanks la sbb sedarkn aku, awal2 nye mmg aku da sedar, cuma, aku nie mmg lmabat sikit nk mnx maaf, bkn aku xnk mnx maaf, cuma aku perlu cari kekuatan untuk berbuat demikian, mulai sekrang, ko nk wat ape pon suka ati la,, aku pon da mls nk pk, sbb aku pon da naik buhsan! so papehal pon dengan ikhlas hati aku, aku mnx maaf dunia dan akhirat,

0 comments: