BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 25, 2010

bermaaf-maaf walaupun bukan hari raya :)

mintak maaf sesama manusia adalah perbuatan yang mulia, aku nk minx maaflah.. bkn niat aku nk salahkn sesiapa, aku taw aku mmg bersalah, aku pon da betoi2 minx maaf ngan ko, alhamdulillah la ko da maafkn aku, thanks sgt, aku pon da maafkn ko jugak, tapi yang aku nak ckp pon aku da luahkan, masing-masing sedar kesalahan diri sendiri,bukan manusia namanya kalu xwat salah kn? bukan semuanya perfect dalam kehidupan, apa-apa pon marilah kita buka buku baru, sama-sama amik benda yang da jd nie, sebagai tauladan, buang yg keruh amik yg jernih, baru teguh peribadi,( diceduk dari sedutan filem 3abdul arahan tan sri p.ramlee) :) ko taw aku syg ko, n thanks jugak sbb syg aku, aku happy mdengarnya. alhamdulillah. moga-moga ada hikmah disebalik semua yg terjadi, amin.

0 comments: