BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 11, 2010

so sunyi today!!

so sunyi arini aku rasa macam-macam, serba xkena jadinya, lokasi aku sekarang nie, dekat hostel siswi unisel, harini yang hanya tinggal kat rumah H3-3F-U4 adalah aku n lela, just two of us, another 4persons, dorang da blik bercuti, aku ni jer yg still ade klas lg, lela ajak aku blik seremban, mulanya aku ngat nk blik kulim sbb abg aku ajak blik, tp lela sebok ajak aku blik ikut dia, then aku pon tye la abg aku betoi2, ye r mane la nk taw kot2 jadi blik ke kn? so aku pon tye la malm smlm, bila aku tye abg aku jwb xjadi,sbb budget xcukup,, aku pon ckp la dekat dia yg aku temn lela blik seremban,xlama pon kjap er, ye la kn, aku nie mana ley dok lama2 umah org kcuali umah family aku, lagipon nnt abg aku tlepon tye knape xblik, pastu ckp la kata yg abgmie aku tu rindu kat aku, hah cmne? aku pon mane boley xjumpa abg2 aku yg tercinta tu, ye la dorg la yg aku ade,kat sini mane ade org lain da,huhu.. sementara tu aku nie tgh ada problem lg ngan akak aku, haish.. serabut otak aku, dua bln lpas punya xselesai2 lg, sedey la aku, sbb aku sbnrnye xphm situasi, ye la aku nie da la bengap, lmbap, lrus bendul ape org tye, aku jwab hah? xpon aku akn jawab, xtaw, mana aku nk taw,. sbb tu la aku bdoa sgt2 smoga hal2 antara aku n akk aku cepat selesai, sbb aku da la xda kkak lain selain dia jer,aku syg kkak aku, biar pon dia mmperburukkan aku, hurm..

sedey datang entah bila la dia nk pergi, happy dtg pon sekejap-sekejap. da nasib badan!!

0 comments: