BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 31, 2009

malam rabu






petang semalam masa abang aku serta kakak iparku pulang dari kerja mereka beritahu aku dimana malam tersebut mereka kena pergi pejabat kerana ada majlis yang diraikan mereka, lalu dengan siapa aku perlu tinggal? seorang ka? lantas kakak iparku memberi cadangan supaya aku turut keluar bersama si dia, nanti nak balik baru abang dan kakak iparku yang ambil. Nasib baiklah masa itu si dia dan rakan-rakan juga mahu keluar, jadi malam tersebut aku memang berpeluang untuk menemuinya.

kami bertemu di GreentownMall, haha, aku dengan pakaian selekehku, dia? pakaian dia dengan aku jauh beza,lansung xsama padan, haha, sampai-sampai jer terus aku mengomel,dengan pakaianku, tapi dia? tak pula kisah dengan apa yang aku pakai,semuanya elok dimatanya, thanks syg!!! ngomel punya ngomel aku dan dia pun berjalan-jalan dalam shopping complex yang dah nak tutup tuh, haha, tapi walaupun da nak tutup tapi sempat lagi aku membeli 2 helai baju, hahah, lagipun baju yang aku beli tu dia yang tolong pilihkan, masa tengah pilih baju punya la lama, yelah baju yang aku pilih tu, dia tak berkenan, haish-haish, dia membebel jer cakap tak elok, tak comel, aduhai, sampaikan kakak yang jaga kedai tu pun tergelak melihat telatah kami berdua, haha






setelah puas jalan-jalan dalam GM, aku dan dia terus keluar dan berjalan kaki bersama menuju ke dataran Ipoh, seronok betul rasanya hatiku bila bersama dia, dapat laungkan masa bersama-sama dengan dia yang aku sayang,macam-macam karenah yang kami buat, tapi scene yang paling aku suka bila dia pegang tanganku dan tidak mahu lepas dari genggaman tapi betul ker? haha,tak tahulah, mungkin ada yang lagi menarik perhatianku, hanya dia dan aku sahaja yang tahu, hehe, aku rasa terharu kerana dia, betul-betul ambil berat,thanks sayang, walaupun kadang-kadang awak suka buat saya tertunggu-tunggu, i luv u!!



2 comments:

farhana yusoff said...

MOga bahagia yg:)

najat said...

amin2.. ngeee.. syg kau la an