BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 22, 2009

erm what is all about?


hanya tinggal satu saja lagi peperiksaan yang akan aku tempuhi,bagaimanalah aku hendak belajar aduh! ish, susah la kalau macam ini.. ah.. serius shit aku xpandai nak mengarang ayat bahasa melayu yang lengkap.. hahah.. sumpah kelakar!! bongok giler doe ayat aku nie.. sumpah aku memang xpandai nak bersastera takat cakap-cakap jer tuh boleh la kan,hahah. anyway aku nk study la.. tp something that make me feel the other way, which is aku ingat nk shopping pulak, aduyai,macam mane nie? serius shit aku xda duit nak berbelanja nak pergi jalan-jalan erm.. nak minta pada abang aku yang sulung tu, erm, rasa kesian pulak sebab dia la yang selalu bagi aku duit untuk makan minum aku sepanjang aku berada di kolej nie, nak mintak pada abang yang seorang lagi.. aduh ia pun xada bajet yang lebih sebab dia tengah sara family di kampung.. erm.. macam maner yea? aku memang niat nak simpan duit, tapi aku ni jenis selera besar makan jer da berapa kali sehari ini kan nak berbelanja utk pakaian aku.. erm.. aku rasa semester 3 nie la aku banyak guna duit untuk makan and pergi jalan-jalan. sebenarnya kan aku nak beli cardigan dengan seluar also shawls sebab sekarang aku sedang suka memakai sume nie.. erm.. macam mane nie?

bila aku cakap pasal shopping jer mesti aku lupa nak cakap pasal study for my last paper tomorrow, ah shit, what the heck is going on with me rite now? aku kena study tapi aku sempat pulak on9 nie.. hahah.. tengah stress memikirkan duit nak berbelanja la kawan-kawan. ey ape ni najat come on,, u need to think for your last paper tomorrow not about shopping yet, after finish your exam,anythings can u think,u talk about wahai najat.

dats all for today in my blog :)

0 comments: