BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 7, 2009

erm so bord but a little bit happy

tensen r shial mlm nie,, da la nk kn siap kn report, assignment,projek da siap separuh tgl nk share file jer doe.. haish... tensen btoi.. haish..
da la mlm nie mmbe aku si bodidid nie.. ikut k.rani, ayan sume g jamming memalam nie..hurm.. sabar jer la,,, ish2..
sek bek aku da mkn ptg td, mkn nsi aym,,sek bek sedap hahhahaha...kalu x mmg xabis la nasik tuh aku mkn,,ye r aku nie memilih sikit..hahah
sblom aku g mkn kat taska aku ade oral test mandarin kot hahahh... best doe aku da lpas tp yg xbest nyer aku xdpt mkn penuh kot... ahhh sigh** tp ok la kot dpt 8/10 marks.. hehe..stakat ni midterm n oral mndarin aku pling tgi la,,,alhamdulillah sbb aku dpt lawat even aku ni xbace bku ape pom.. hahha,,, mls kot nk bace bku.. ntah nape sem nie aku cmni pom aku xtaw,,,haish sigh**
da la pg td bgun tdo kul 8.15 kot hahahha,,,klas kui 8.30 hahahha..selambe jer aku wat lewat2 hahah.. yg shark dook bising kat aku soh cepat.. hahah... pelik toi perangai aku akhir2 nie.. sllu aku jer yg kecoh nk g awal, ni aku plak yg pling lwat siap.. da tuh masuk klas kul 9 lebih hahaha..selambe badak jer masuk.. hahah...
bongok toi aku nie.. da mantul2 da skunk..

tp ape yg penting
  1. buat kerja xda lepak2 ag.
  2. siapkan assignment networking
  3. siapkan projek jgak
  4. study wey NAJAT

0 comments: