BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 11, 2011

Terima Kasih sekian kalinya

assalamualaikum

HAI KORANG!

aku buat entry hari ini sebab aku nak ucapkan ribuan TERIMA KASIH kepada semua yang sudi wish kan birthday aku yang tak putus-putus sejak dari lewat malam semalam.

TERIMA KASIH buat family aku yang ingat birthday aku iaitu Abang Ijam aku. :) sebab hari lahir dia sama dengan aku, happy birthday ijam.

TERIMA KASIH buat Girl Friend Forever (GFF) Nuramierah che aziz, Azreen Amirudin, Jeelyana Andik Makkah, Meliesya Amira, Azarina Abdullah.

TERIMA KASIH buat Girl Friend di ipoh, Siti Nazatul Najwa,Echaa Hisham, Nurul Maisya

TERIMA KASIH buat kawan-kawan sekolah, kawan kawan Unisel, dan kawan-kawan dekat Facebook

TERIMA KASIH juga pada ahbet. :)

TERIMA KASIH juga pada Mister, i thought you lupa i. tapi u masih ingat thanks syg. walaupun hari ini kita tak berjumpa dan tak dapat raikan bersama tapi i paham you sayang. anyway thanks again i syg u :))


p/s : i love all of you. saranghae yo

0 comments: