BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 14, 2011

sedih

Assalamualaikum

entry ni takdalah best mana pun, aku saja yang sedih tetiba, biasalah tengah sesunggutlah katakan, erm.. hormon dan pemikiran pun tak berapa stabil,ada saja benda nak dimarah aku ni. **SIGH,

aku ni buat entry bukan pasal apa, aku sedihlah, mamat ni dia memang tahu kalau aku ni tengah dalam hari-hari macam ni perangai aku memang lain sikit, perlu perhatian, kasih sayang, sudahlah dia kerja, sampai petang, dah balik kerja terus pergi main bola, sudah main bola, lepak pulak kedai minum sampai malam. Kadang tuh if kawan-kawan dia keluar confirm dia keluar. hurm. lewat-lewat malam baru dia free, aku nie dah la suka tidur awal. hurm..

kurang kasih sayang betul aku ni, yeker? HAHA. entahlah malas nak taip lagi. sedih menunggu dia pujuk entah bila lah. Da la rindu sangat ni, huhu be strong NAJAT.

0 comments: