BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

entah apa-apa entahlah =.="

Assalamualaikum dan hai-hai :)

okay pagi ni aku nak buat entry pasal satu kes yang mana adik-adik Mister a. k.a Sihitammanis aku nie. adeh.. diorang nie tak habis-habis cakap yang muka aku nie macam pelakon korea. What the... serius mana ada sama kot serius takda. muka aku macam aku la kan? HAHA.. sengal jer kan. HAHA. puas aku cakap kat dorang yang muka aku mana ada sama dengan korea-korea bagai ish pelik-pelik je. pagi ni aku onlinelah aku punya Facebook, korang taw si budak eya ni siap tagged gambar pelakon Oh Ha Ni alah pelakon playful kiss tuh. ha. dia pergi combine gambar aku sekali jadi camni. korang nak tengok sila klik link nie:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=202492309782954&set=at.200087110023474.50044.100000665588882.1803373115&theater

aku ingat lagi masa aku guna laman sosial Myspace korang tahu myspace kan? tipulah kalau tak tahu. ini zaman bodoh-bodoh aku dulu pakai ni.ntime baru berkembangnye otak aku pakai laman sosial. HAHA
hah, okay back to the story, masa aku pakai myspace, ada lah satu gambar yang aku upload nie dorang yang comment tuh cakap muka aku "Sejibik" dengan Rita Rudaini. Gila apa entah dorang nie. HAHA  sekali Sihitammanis aku pon sama cakap gambar tuh memang macam Rita Rudaini, what a coincidence we have that. yang tak boleh tahan tuh, Sihitammanis aku ni siap copy lagi gambar tuh then simpan dalam myspace dia. tak ke sengal? HAHA.

cer korang tengok lain kan beza muka aku dengan rita kan??? ISH2

Merapu jer semua ini, semua ini cerita dulu punya kes lah. tetiba je sekarang da tukar pergi korea pulak. **SIGH macam-macamlah. =.="

0 comments: