BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 18, 2011

macam haram!

tak tahan! kau kata aku dengan membe aku apa? "MENGGATAL DENGAN LAKI KAU?" fuck off! bila masa pulak kitorang nak menggatal bongok? kitorang buat kerja la dengan bf kau, nak menggatal buat apa? aku sendiri pon ada bf kot, membe aku pon tak hengin dengan bf kau. kitorang dengan bf kau ni da lama kawan. sebelum kau couple lagi kitorang da kawan dengan bf kau. so kenapa mesti kitorang buat macam-macam dengan bf kau? gila ke apa?

kau kalau ye nak cemburu pon tengok orang la der.. kau pon kenal kitorang macam mana. bukan baru kenal sehari dua da dekat setahun nak masuk 2tahun da wey. nak kata kau muda dari aku, kau tua lagi, nak kata kitorang cantik, kau lagi cantik tapi perangai macam haram kau membuatkan kitorang rasa bengang. anyway kitorang bukan tak tahu yang kau dari dulu, masa kitorang tgh grouping kau memang da jeles kan? pastu post dekat FB mengata kitorang macam-macam. tapi kitorang buat tak tahu jer. tapi sem ni kau post macam tu, kau ingat kitorang ni apa?? takda perasaan??? bodohlah kau nie! serius aku cakap kau memang bodoh sebab nak cemburu dengan kitorang yang takda pape perasaan dengan bf kau.

By the way, itu baru boyfriend kau bukan suami. so tak payah nak kawal sangat! ;p

0 comments: