BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 27, 2011

I SEE THEM OFF

Awal pagi aku bangun sebab Meeyra kejutkan, dia mintak aku teman dia turun sampai bawah, lagipon dia cakap dia takut. So aku pon bangun basuh muka gosok gigi, tukar seluar, then pergi teman dia. ingatkan takda lagi kawan-kawan dia yang datang, rupanya da ramai. tapi takpelah, aku tunggulah sampai diorang off from Unisel. Untuk subjek Comm. Skill sem ni diorang pergi Gua Tempurung, mesti banyak tempurung kat situ kn? hahah acah-acah jer.

Masa tengah tunggu tu aku jumpa la kengkawan aku, Ranie, Shark, Nida, Ecok, Afiq, Faiz, Ejal, Razzi, Zuhrie dan lelain. Seronok la diorang, pas present Final project, dapat release stress, siap bye-bye aku lagi, hehe syg korang.

p/s: Anyway guys, please be careful okay. esok balik jangan ada yang cacat cela pulak, huhu Hope semua baik2 belaka.amin

0 comments: