BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 26, 2010

MALAYSIA MENANG YEAH!


akhirnya Malaysia mampu meneruskan perlawanan setelah menewaskan Indonesia dalam perlawanan bola sepak tadi. hehe! tahniah buat pemain Malaysia!

suasana di warung,restoran, rumah, mane-mane jelah mesti tgh ckap " HOORAY!" sebab Malaysia menang 3-0 lawan Indonesia!

malam ni mesti meriah gile, masa aku balik dari makan malam bersama kawan-kawan tadi, terdengar seorang lelaki ni jerit cakap " esok Malaysia cuti" sbb mng main bola!
haha kelakar pulak tadi aku dengar. siap terberhenti aku bila mendengar kata-kata dia. hahha

anyway cuti atau tak cuti sama jer bagi aku, mana tidaknya, aku memang xda kelas pun besok, apa lah nak dikisahkan. hehe.. korang pulak macamna? hahah

p/s: apa-apa pun Malaysia menang jugak malam ni, haritu Malaysia menang lawan vietnam, malam ini Indonesia pulak! MALAYSIA TERBAIK WOK!

0 comments: