BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 18, 2010

hari ini

mula pukul 7.45 pg aku terbangun sambil memikirkan perkara yang ingin aku lakukan pada ini hari, kemudia aku menoleh muka aku ke arah nuramierah yang sedang menyerika bajunya yang berwarna kuning lembut, sambil aku terdiam. lalu aku bingkas mengemaskan tempat tidurku. lalu ku menuju kearah bilik air untuk membuang apa yang patut. lalu aku kembali melihat keadaan di ruang tempat tidurku. lalu aku masuk ke kamar sambil aku mendapat panggilan daroi nuramierah yang meminta aku mandi dahulu.jadi aku pon mandi. sambil berangan-angan. sesudah aku mandi aku pun terus bersiap, lalu bersama-sama nurnazaty dan nuramierah menunggu kehadiran eka teman si nurnazaty yang mahu ke dewan peperiksaan. kemudian aku dan nuramierah diberhentikan di fakulti pendidikan. lalu kami meneruskan perkara kami. dimana nuramierah ingin mencetak kertas-kertasnya. aku hanya si peneman sahaja.setelah it aku bersama dia pergi makan di gerai bersebelahan tempat pencetakan itu. kemudianya aku dan nuramierah beredar dari situ dan terus ke perpustakaan untuk meminjam soalan soalan peperiksaan yang terdahulu. disini aku terduduk sambil membaca dan mengulangkaji pelajaran tapi hanya seketika kerana soalan solan yang diberikan sangatlah susah untuk aku menjawabjadi aku mengambil keputusan untuk melayari laman web sambil mencoretkan kata-kata ini kedalam laman sosialku. sekian

0 comments: