BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 29, 2010

my intan syg..

rabu tengahari semalam something sweet happen to him,(he said that) hehe.. xda ape pon sebenarnye,tghari tuh, dalam sibuk2 aku study aku try la search lagu lily allen tajuknye little things, then aku wat sticker anniversarry kitorg kat fb, da siap semua tuh, aku bgtaw la intan, yang aku ade smthing nk swuh dia tgk n dengar, then dia pon tgklah.. lagu tuh bersama-sama liriknye, then he called me and he said" ma! thanks sgt2.. pa syg ma, syg sgt2, pa cinta ma sgt3, rindu nk hug ma! ma blik la cepat!"( dalam nada nangis bercampur gembira) dia ckp aku sweet, sweet sgt, n lirik lagu tuh seakan-akan keadaan tu berlaku pada aku untuk dia, dia happy! aku tersenyum xdapat bygkan bagaimana mimik muka dia yang sweet tuh. haha.. rasa kelakar pon ade sbb aku taw, dia seorang yang sensitif sama macam aku, mudah terasa, tapi dia penyabar, dan sygkan aku seadanya, aku bersyukur, kerana dia ada dengan aku, thanks syg!

p/s: buatmu yang tercinta! i love you intan, thanks for all ur love, ur kindness, selama nie xda org yang nangis untuk ma, nangis semata-mata untuk ma, thanks sbb always risau pasal ma. :) ma suka bila pa risau pelik kn? ahahha... sorry. and for those people, and for ur information,

HE IS MY INTAN!!

0 comments: