BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 3, 2010

DIA DATANG DAN PERGI!!

boo dah pergi untuk menuntut ilmu semula, pagi tadi boo datang singgah sebentar sebab nak jumpa aku sebelum dia terus gerak balik ke IKM Lumut. Sesampai jer boo di rumah abang aku,dia terus bagi salam dan tersenyum bila dia melihat aku keluar untuk menyambut kedatangannya, sesampai je aku dekat dengannya, terus dia bagi aku sehelai baju yang dibungkus dalam beg plastik, keadaan baju tu masih lagi lembab sebab baju tu baru saja lepas 'spin',belum sempat sidai katanya, jadi aku terus menjemput boo masuk bersama dengan azzam dan azraai abangnya.

lalu aku hidangkan mereka air oren ais, hehe, itu jer yang ade, lagipun boo dan lain-lain baru lepas makan dekat rumah azzam, so still kenyang,tapi dalam 10 minit lepas tuh, dorang pun gerak nak balik, belum sempat aku tatap mukanya buat kali terakhir, tapi semalam adalah suatu hari yang aku habiskan hanya untuk boo, begitu ku tatap,ku sayang,ku peluk, untuk melepaskan rindu dendam yang da lama tersimpan,namun dia lelaki pertama yang betul-betul aku rasa kehadiran seorang kekasih dalam hati kecilku. baru sekejap td dia buat panggilan voice sms dia nyanyikan lagu buat aku tersenyum sheila on7 dekat aku, rasa rindu yang mencengkam, tiba-tiba air mata aku mengalir tanpa aku sedar. Ya ALLAH, sungguh aku rindu pada dia.

semua kenangan bersamanya akan aku simpan, biarpun perit hati ini berjauhan dengan dia,namun aku tetap sayang pada dia, aku cuba untuk tabah, cuba untuk kuat hadapi perpisahan buat sementara waktu. i will wait for you sayang, i hope u will do the same thing too.


p/s: baby sayang boo dan baby akan setia pada boo. love you, mungkin sekarang adalah waktu yang sukar untuk kita hadapi,tapi percayalah baby hanya mahukan boo!!

0 comments: