BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 6, 2009

hari yg mmpunyai kenangan huhu :((

ahah.. citer arini ialah aku telah pun dpat menghilangkan rasa yang terlampau untuk g shopping ahahh..tapi dalam satu arini there's are so many things happen to me n my friend eila, housemat baru aku, ahah..ok, lets smbung citer,,okay, awal2 pagi tadi aku xbgun sahur sbb boo xdpat call, tp dyer ade anta msj kjut aku bgun cuma aku jer xbgun2 sbb pnat gelakkan budak umah, ahah, then pukul 9.30 aku terkejut bangun pasal ijam my brother call me, sbb nk masukkan duit untuk aku g shopping, ehehe.. ok then pastu aku pon xley tdo sbb dahaga giler tp aku xminum kot.. aku puasa taw!!!! haha.. ok den aku mcm biasa dengan rutin harian tiap kali bgun tdo aku akn call myboo,ckp gud mornink, heheh, tp dyer xangkat sbb dyer tdo akibat letih melilau di malam hari,its okay then,aku den kemas2 bju, ingat nk balik s.alam, tp xjdik plak sbb ade yg boleh teman aku g shopping, heheh.. then bodid plak bangun kemas2 barang dyer,pastu kitorang sembang2 la buat kali terakhir svelum dyer cuti selama 3minggu dan meninggalkan aku sendirian huhu.. sesdey2.. ye la kn, bkn ape nnt aku rndu dyer kot, xdpat nk gaduh2 ngan dyer sembang2 usik2, haish.. DID RNDU ANG DOE SUMPAH!!! den da mndi2 siap2 den gerak g naik bus trun p pudu tmbg RM 6.00, tp tgu dlm bus tuh kat 2 jam start2 dari pukul 12 smpai la pkul 2, haish sabar jer la,,,haish, mengantuk betoi tunggu2 nie,, huhu. ok then da smpai pudu, tp bkn pudu yg betoi2 sbb kitorang trun kat chowkit, huhu, da pening da aku ngan eila time tuh, itu xper la, bila kitorang smpai kat monorail chowkit tuh ade pulak 2org pakcik polis nie tahan kitorang, haish da la time tuh tengah blur2, pastu kena tahaan tetiba plak, aish,, siap mntak nk tgk i/c plak tuh,, da tgk i/c sudah la kn, ini siap kutuk2 plak gmbar kitorang, taw la i/c tuh blum update ag. yg pakcik2 polis ni kecoh apahal? yg penting bukan kitorang wat salah pon, itu pon nak check, haish da la tgh lapar menahan lapar dahaga, haish sabar je la,,da tuh g bli tiket p titiwangsa, dekat situ si eila ni boley plak ajak aku g wat tawaf kat tangga tuh, haish mcm org giler plak, haha.. pape pon aku pon same gak pening smpai terikut2 si eila tuh,, haish eila aku taw ang mngantuk haish, lain kali kita xyah la wat tawaf lg ok? hahah... ok da smpai titiwangsa kitorang naik ampang line g bandaraya, pastu turun g jalan tunku abdul rahman,, smpai2 tuh.. ya Allah haiash, ramai nye manusia, bagaikan jutaan semut, haish naik takut aku,,da la traffic jem plak tuh, erm.. xtaw la aku, pening2.. den kitorang drop by kat salah satu kedai mak ai tudung2 dyer lawa kot ahah.. murah plak tuh, rmbg mata aku, nk bli byk2 bjet lari plak kang.. haish aleh2 aku bli satu jer.. heheh okay2 da bli satu shawl kitorang g plak bazar kat belakang bangunan tuh mak ai manusia ramai kowt jln pon mcm ape da terhimpit2,, haish,, dalam ati (bila la nk abis nie?) hahaha.. den jln punya jalan smpai satu tmpay khas untuk orang2 meniaga.. ape name tah xnmpak sgt.. hehhe.. kitorang pon g la msuk tgk2 brg.. beg chantek2, tp ape yg aku carik xda yg bekenan dihati tapi sesudah kemudian baru la aku beli sesuatu that is my selipar hahaah.. RM10 jer..hehe,, then pas tuh baru kitorang gerak g midvalley, dlm kul 4 lbih mcm tu la.. smpai2 mid aku terus carik tndas, xthan panas gile kot ptg tu, then da okay baru la kitorang mulakan lngkah untuk bershopping ehehe.. 1st kitorang g LABELS boutique,aku bli dress eila bli dress jgak.. hehhe,,den da siap bli kat situ gerak plak g boutique ape tah, g cuci mate, smpai la kitorang jumpa Romp ahaha.. thats my point 2 be there, aku dpt jgak bli cardigan.. heheh..under RM50, ok la tuh kan, ngat kalu seluar jeans dyer murah for sure aku bli tp alahai upper plak harga dyer so terbantut nk beli..tp xper yg pnting aku ade cardi sendiri.. hahah thanks for did n amyra sbb pinjam kn aku cardi korang selama ni thanks guys.. luv u all hehheh..then da dekat pukul 6 lebih kitorang g la jalan kat food court ngatkan dpt la dduk mkn kat situ tp xdpt, sbb ramai sgt n sume kedai dorang da booking.. haiash so minum ape aku untuk bbuka xlain xbukan NELSON, air pearl milk tea,,, rasanyer pergh..................... sedap shial, ngan jelly dyer sedap giler..pas da abis mnum n xsempat nk mkn kitorang pon gerak g pudu,sbb nk blik unisel,ngat nk blik s.alm tp sbb ksian kat mmber aku nie xkan la aku nk tgalkan dyer sorang2 xpatut2. haish,, so aku amik keputusan untuk ikut dyer balik unisel sekali, bas smpai pukul 8.30 itu la tekaan yg tepat oley cik eila kassim.. hahah.. pndai kaw eila bab2 teka nie, bgus2!!! hah!! ni yang aku nk gtaw nie masa dlm bas tuh boley pulak aku rasa nk terbuang air beso aish jenuh aku dbuatnyer.. mane la boleh tahan.. Allah je la yg taw bertapa tersiksa nya batin aku time tuh.. haish.. malu plak aku ngan eila.. huhu.. eila sorry la sbb da susahkn ang..sorry giler doe..haha... sek bek konduktor bus tu prihatin minta tolong kat driver tu swuh berenti kat mane2.. malu aku dibuat nyer pakcik driver tu pon same, huhu.. ade plak tye nk kencing ker? aku jwb xla, nk buang yg beso.. huhu tebal jer muka aku time tuh..haish... mau mengelupur aku kalu x g mlabur, nasib baik la dyer berenti kat BPH petrol, dlm 3 mnit cmtu baru la aku sudah, giler sakit perot aku time tuh yg si N ponda risau2 da pasl aku, haish,,boo jgn mrah yea,,,sbb org xg beli mknan.. hehe..pastu smpai2 jer aku dgr eila dok mmbebel pasal org2 kat dlm bus tu dok kutuk aku.. xper2 eila nak wat camne kn, benda xjadi kat dorang, so dorang xtaw la rasanye, haish sabar je la eila,, dugaan di bulan puasa, huhu.. tp tu la malu aku dibuatnyer.. huhu.. tp thanks pada eila sbb backup aku dari kutukan2 yg dorg kasi pada aku thanks giler3 PADA EILA KASSIM, heheh.. then smpai la vkitorang dekat unisel dlm kul 11 n smpai2 aku on webcam.. sbb nk tgk si N tuh, huhu boo chomel lol,thanks sbb puji orang pasl baju tuh.. heheh.. boo da tgk kn? heheh. syg boo muah3 <33 hahah..

0 comments: