BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 22, 2009

have a bad time
lama sudah aku tak melayani laman blog ni, maybe sbb aku xda ape-ape nak dikongsikan bersama. btw skrg nie aku ada benda nak cerita. aku ngatkan lepas aku takberhubung rapat dengan yang dulu aku dapat stand still by my own, tapi lain pulak yang aku dapat, aku ingat aku boleh lupa pasal perasaan nak sayang2 nie tapi xdpt jgak aku nak buat,haish entah ape lagi yang aku fikir pun xtaw.Ya ALLAH ape lagi yang aku perlu buat untuk hindarkan diri aku drpada jadik macamni. aku ni boleh dikatakan senang sgt nk jatuh syg pada org, padahal aku baru kenal eventhough that person adalah kawan kpada kwan aku tapi dia tetap org yang bukan aku kenal,tapi oleh kerana dia sweet aku suka dia,aku tak tahu kenape, sigh!! aku boleh pulak suka sampai tertunggu-tunggu mesej dari dia, call dari dia padahal aku dengan dia tak ada apa- apa perasaan, even aku seorang jer yang rasa, aku suka cara dia buat aku ketawa, sebab da lama aku xrasa happy mcm tuh smpai mmbe aku sindir pun aku wat xtaw,haish selalunyer aku nie kuat melenting, tapi dia da wat aku tersenyum sorang2, haish aku sendiri pun rasa pelik kenapa boleh jadik macam tuh. tapi aku rasa macam aku nie syok sendiri ye la dia siapa and aku nie siapa, so aku xsepatutnye ade ape2 perasaan untuk orang yang baru aku kenal tapi haish.. xtaw la macamner nak cerita, aku sedih sbb aku tunggu dia tapi ah shit!! aku xsuka la perasaan nie, DID TLG AKU!! aku xsuka la macamni, sekarang aku senang sgt sensitif, aku xtaw setiap kali mmbe aku sebut jer nama dia hati aku sedih, sedih sgt, sampai kan aku menangis, bodoh gila menangis pada orang yang bukan sesiapa bagi aku,, aku rasa diri aku ni macam dulu jugak, aku rasa macam tak dihargai. yes i know that i am so skinny, and i am not like the others girls that u already knows, but i also have a feeling, u treat me nicely but then u make me sick u make me sad while u dont even noticed all that, i miss u, i love to see ur laugh, ur jokes and ur cares to me.

p/s:

i need my roomate, she always be there for me when i'm have a bad feelings, sad, happy, joy, argue with. i miss u my roomate BODID, i need u, i want to cry on ur shoulder, i want to hug u,i want u to know how much pain am i,, also my housemate because all of u care about me, i miss all of u, , please guys, please make me feel better, make me feel happy again i hate to be in this situation, i really do, really hate it.

0 comments: