BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 21, 2009

paGi ahad :}

well dis mornink..ijam wake me up coz d clock already shown at 9,so aku pom bgun la ape ag..hahaha..lenla kalu dorg xda g kje..4 sure aku bgn pkul 12..hahahah....kalu taw dek mak aku da sah2 aku kna dgr speaker dyer pg2...ahahahaha...btw...Mum i luv u so strong really r... n da bgn trus pick my towel then get a bath..hehe aduyai segar gler siot...hahah... da siap..tgk2 abg mie da wat sarapan pg...well abg mie..he is d nice guy n gud looking..hehe but i can't say it in front of him sbb nnt mla la dyer perasan..aish..naik nyampah plak aku tgk..hahhah..dyer ngan ijam tuh sama jer dua2..pantang dpuji..aish..xpaham la aku...hahah pape pom..Abg mie thanks for makes me breakfast meal a.k.a cucur udang..ahaha.. da mkn ape ag...hahhaha...on9 la...tgu ag...da mls nk wat assmnt,,, smbil2 msj ngan beloved aku...hehe.. sbb 2 arini aku rsa epi sgt..sbb dyer erm...ade la...hahahah...

juz 2 say " i lurve him pretty much"

bebs: najat

0 comments: